G-watersportdag

De 3 sportdiensten van Lummen, Herk-de-Stad en Halen hebben op 1 oktober een nieuw project "De G-waterfundag" georganiseerd.
Samen met de hulp van de Provinciale sportdienst en de Vlaamse Yachting Federatie was het een schot in de roos.
60 enthousiaste sporters kwamen naar het Schulensmeer voor een dag vol (water)sport.
Zeilen, windsurfen, suppen (stand-up-peddelen), kajak, bellyak en raften. De VYF en Sailability stelden gratis aangepaste materialen ter beschikking zodat alles in ultraveilige omstandigheden kan verlopen.
Het mooie weer en de ideale wind waren de kers op de taart voor deze super leuke dag.